wtorek, 8 listopada 2011

Album z podróży

Przyszła pora na zprezentowanie "grubasa", którego udało mi się zrobić jak na mnie w dość krótkim czasie:) Album miał pomieścić nie tylko zdjęcia ale również pamiątki przywiezione z wojaży. Wszystkie strony posiadają schowki, a zdjęcia ukryte są w kieszonkach lub ksiązeczkach. Wymiary albumu to 21x 29 cm, a UHK-owych papierów nie muszę chyba nikomu przedstwiać. Bindowanie wykonane przez Cygę za co jeszcze raz serdecznie dziękuję:)




























a







































4 komentarze:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Album świetny, a na żywo wygląda jeszcze lepiej :)

AgaSi pisze...

Że też ja nie zdążyłam obejrzeć! Podziwiam ogrom pracy i jej efekt! :)

cyga pisze...

Widziałam, macałam, piękny jest,bardzo lubię jak albumma dużo zdjęć a nie dużo dodatków a ten jest taki właśnie zrównoważony.

vairatka pisze...

Bardzo fajny album!!!